Monday 24 October 2011

Sejarah dan asal permulaan:FREEMASON/ILLUMINATI


Jika anda sabar membaca perenggan yang berikut penjelasan sejarah, anda boleh datang untuk memahami 'rahsia-rahsia tersembunyi alam dan sains'. Kemudian kita boleh berbincang Freemasonry, dan anda akan melihat kebenaran Master memuja anda tidak pernah difikirkan.
Dari Taman Eden pertempuran telah tercetus di antara dua musuh-musuh yang membawa maut. Peperangan bermula apabila Lucifer jelmaan ular, makhluk seperti manusia - gergasi besar rakan-rakan satu, sehingga Allah mengubah setiap tulang di dalam badan dan meletakkan dia atas perutnya. Lucifer sebagai orang kanan Allah, tahu bahawa Rancangan Allah adalah untuk membina sebuah kerajaan. Mengetahui ia akan diwarisi oleh Michael, (atau Kristus), beliau menjadi cemburu dan yang ditetapkan kira-kira memperoleh untuk dirinya sendiri.
Allah memerintahkan manusia untuk membiak, mengisi dan menundukkan bumi, dan mempunyai kuasa ke atas. Tetapi dengan kebijaksanaan beliau, Lucifer tahu bahawa sebagai keturunan kuda boleh menyuburkan keldai untuk menghasilkan hibrid keldai Tuhan tidak pernah dicipta, jadi benih ular itu boleh menyuburkan wanita dan mewujudkan satu spesies hibriddicipta oleh Allah. Dan apabila anak-anak Hawa oleh ular yang bercampur dengan benih Adam, keturunan akan sentiasa menjadi benih ular, dan TIDAK Buku Kehidupan. Jadi dia jelmaan ular dan Hawa tergoda.
Dari masa itu ini ada dua kaum orang-orang di atas muka bumi ini. Keturunan Kain, dan keturunan Adam. Kain telah dilahirkan satu yang jahat (I John 03:12). Habel adalah anak Adam yang merupakan anak (sahaja) Allah (Lukas 03:38). Tuhan tanamkan perasaan permusuhan, kebencian, yang antara kita. Lucifer tahu oleh miscegenation, dia dapat menghapuskan keturunan Adam dan dengan itu menjadi waris kepada kerajaan Kristus. Dalam zaman Nuh, Allah memusnahkan dunia dengan Banjir kerana miscegenation antara kaum Adam dan Kain. Benih ular dalam bahtera dan bersama kita hingga ke hari ini. Ia penduduk tanah Kanaan, dan selepas itu tersebar ke seluruh dunia (Kejadian 10:18).
Tuhan membuat Perjanjian dengan Nabi Ibrahim, dan berjanji keturunannya akan mewarisi tanah Kanaan. Sebagai Janji mula terserlah semasa kita dapati benih Nabi Ibrahim tidak akan Ismael, tetapi akan datang melalui isterinya Sarah.
Anak mereka, Ishak, mempunyai kembar. Ishak anak sulung, Esau, menjual hak kelahirannya untuk adiknya, Yakub. Esau kemudian berkahwin dengan dua ular-benih wanita dan 1 Ishmaelite, yang anak-anak yang berkahwin dengan benih ular. Oleh itu Esau melakukan 'genosid' untuk yang akhir keturunan Adam dalam Esau yang negara kemudiannya dikenali sebagai Edom. Edom 'Orang-orang yang terhadapnya Tuhan telah kemarahan selama-lamanya' (Maleakhi 1:4). Ia hilang dari sejarah melalui miscegenation dengan Israel dan telah mengambil alih nama 'Yahudi'.
Tuhan memberitahu Musa, apabila Israel menakluk Tanah, mereka mesti benar-benar membunuh semua penduduk benih ular. Israel telah menderhaka dan akhirnya mendapati diri mereka dikuasai dan diperintah oleh orang-orang ini.
Dari sebelum zaman Kristus adalah kebencian yang sengit di antara Rom dan 'orang-orang Yahudi'. Yakub dan Esau berusaha bersama-sama dalam rahim Rebecca, dan apabila Esau dilahirkan, Yakub berpegang kepadanya oleh tumit. Dibenci dan persaingan antara kedua-dua musuh-musuh Allah hingga ke hari ini akar perjuangan geopolitik bumi. Apabila Sepuluh Suku United Utara mula menyembah triniti pagan, Dia pecah belahkan mereka oleh orang Asyur. Kemudian apabila Kingdom Southern menggunakan kaedah ini di penyembahan pagan, Tuhan telah menghantar Nebukadnezar untuk memusnahkan Yerusalem dan kuil, dan mengambil orang-orang tawanan ke Babylon.
Pada akhir penawanan, ramai orang-orang Ibrani enggan untuk kembali. Baki di Babilon, mereka telah berkahwin dan diasimilasikan, supaya tahun 1500 akan datang, Babylon, dan tidak Yerusalem, adalah ibu pejabat teologi Israel. Walaupun pulang membawa bersama mereka perbankan rizab pecahan Babilon sistem (riba), kalendar, borang rumah ibadat ibadat, rabbi, Cabbala, dan permulaan Talmud dan sifat munafik.

John Hyrcanus, imam besar Yehuda, mencari mungkin untuk menyembuhkan perpecahan di antara keturunan Esau dan Yakub, secara paksa memeluk Edom (atau Idumea) kepada Judaisme. Pada 37BC, Herod the Great berjaya John apabila orang-orang Rom yang dibuat dia pemerintah semua Judea - kini dikenali sebagai Idumea, kerana jumlah yang sangat besar Edom penduduk.
Herodes telah Idumean yang berkahwin ke dalam keluarga, John Maccabees. Oleh itu, oleh zaman Kristus, majoriti 'orang-orang Yahudi' yang tidak berkaitan dengan Abraham, Ishak dan Yakub oleh darah, dan sudah tentu tidak dengan iman. Agama yang Judeans tidak lagi Undang-Undang dan Nabi-nabi, tetapi 'tradisi tua-tua' yang telah disusun sebagai Talmud Babilon oleh kira-kira AD500. Agama ini Babilon yang dikenali sebagai 'sifat munafik' menjadi Talmudism. Seterusnya, Talmudism menjadi Rabbinism Zaman Pertengahan, yang menjadi Rabbinism moden yang kita panggil hari ini 'agama Yahudi'. Lucifer cuba untuk mencuri Kingdom dari Isa Al Masih dengan helah yang sama yang digunakan dalam taman Eden. Miscegenation. Keturunan Esau menguasai kuil melalui dominasi orang Farisi, dan raja Edom mereka memerintah di bawah Rom. Mereka telah mengambil atau mencuri identiti ini apa yang dipanggil 'Golongan Terpilih' dan sudah tentu tidak sanggup menerima seorang Mesias dan Raja dari Dewan Daud. Ini adalah mengapa Herod cuba membunuh semua budak kanak-kanak dari dua tahun usia dan kurang (Matius 2:16).
Siapakah yang membunuh Tuhan Yesus? Alkitab mengatakan ia adalah 'imam-imam kepala dan orang-orang Farisi' yang menuduh-Nya dan menangis, 'darah-Nya kepada kami dan apabila anak-anak kita'. Kebencian mereka belum reda sepanjang abad-abad hari ini pagan Esau / Edom, yang tidak walaupun pada Buku Kehidupan, terus penghinaan Allah dan menganiaya Jacob / Israel.
Semangat syaitan meresap empat empayar bangsa lain Babylon, Medo-Persia, Greece dan Rom, memusnahkan setiap dari dalam. Akhirnya dia menembusi Kristian sebagai sebaik sahaja dia menyusup dan merampas keimamatan Perjanjian Lama, mengubah pemerintahan Imperial Roman ke dalam kuasa agama SALAH dengan organisasi gereja Katolik Roman yang pagan di Majlis Nicea Pertama AD325.
Mana-mana pelajar sejarah mengetahui bahawa beberapa orang-orang Kristian yang menghadiri Nicea yang masih tinggal sebelum Majlis duduk, untuk murtad orang-orang Yahudi yang menguasai prosiding telah mengatur alternatif Hegel biasa mereka SALAH tesis dan antitesis dalam bentuk dua bidaah sebagai Iblis telah menetapkan Saduki dan Farisi sebelum Isa, dan kemudian Paul. Di sini beliau menetapkan Arius bidaah dan Unitarianisme, dan Athanasius dan Trinitarian, bersama-sama dengan pengikut-pengikut mereka, pembangkang terhadap satu sama lain, Kristian, dan Tuhan.
dan air pembaptisan palsu dalam tiga Tajuk, bukan dengan nama Tuhan kita Yesus Kristus; Alkitab menafikan Creed Nicene dan kesatuan gereja-Negeri. Tidak lama kemudian, gereja Negeri terkawal telah membunuh semua orang yang menolak Trinity palsu Rom dan pembaptisan air. Mereka tanda binatang itu. Markah berjuta-juta telah mati syahid melalui hampir seribu tahun Zaman Gelap.
Sepanjang 2,000 tahun yang lalu, tentera Iblis, dalam bentuk orang-orang Yahudi gaya sendiri, (yang pada asasnya hibrid benih ular fizikal), telah dianiaya benih semulajadi Abraham, Ishak dan Yakub yang Ibrani dan Israel tulen. Kemudian, dalam bentuk yang gereja Katolik Roman SALAH, yang anak-anak benih ular rohani, bajingan-lahir kanak-kanak hibrid kepercayaan beliau dengan Firman Tuhan, ia telah dianiaya yang Seed rohani Ibrahim, yang Gereja benar terdiri daripada kedua-dua Israel dan bangsa-bangsa lain.

Kedua-dua mereka berasal dari Babylon! Dan jika anda adalah seorang Mason yang telah dikaji Kraf, anda akan menyedari bahawa banyak alegori yang diambil daripada mitologi pagan. Mitos ini bermula di Kasdim (Babel), merebak ke Mesir, dan dari sana Ibrani yang diterima. Sumber-sumber utama maklumat dalam rekod budaya Mesir dan Yunani. Mesir yang diterima sains dan matematik dari orang Kasdim dan Greece menerima dadanya dari Mesir. Sejak imam yang bertanggungjawab pengajaran-sains dan mereka membentuk sebahagian daripada agama mereka, kita tahu bagaimana agama Babylonish mendapat kekuatan dalam kedua-dua negara. Dan apabila satu negara mampu untuk menundukkan lain, dalam masa yang sewajarnya agama subduer yang menjadi agama yang lemah. Seperti yang diketahui, orang-orang Yunani mempunyai tanda-tanda yang sama Zodiac sebagai orang-orang Babilon dan mengikut rekod purba Mesir, orang-orang Mesir memberikan orang-orang Yunani pengetahuan mereka syirik. Oleh itu, misteri-misteri Babel tersebar dari negarakepada negara sehingga di Rom, China, India, dan juga di Amerika Utara dan Selatan, kita dapati ibadah asas yang sama.
Peperangan antara 'anak-anak Tuhan' dan 'kanak-kanak ketidaksetiaan' mengamuk hari ini. Dan terdapat pelbagai peringkat 'permulaan,' atau medan-medan pertempuran ke dalam konspirasi ini, yang melaksanakan pelan rahsia Afrit, walaupun sebagai Tuhan yang suci itu Alkitab sekeliling misteri Illumination Light atau benar. Akibatnya, kita akan berjumpa dengan pelbagai kongsi gelap, atau 'masyarakat dengan rahsia' yang semua akhirnya menjadi tuan yang sama. Ketiga-tiga prinsip-prinsip yang membezakan kongsi gelap yang besar adalah kerahsiaan, penekanan pelik mereka ke atas kebajikan, dan sistem mereka pakaian, lencana, pangkat, dan formaliti, serta banyak amalan sampingan yang radikal palsu, dan jelas bertentangan dengan bunyi sebab dan Firman Tuhan.
Isa berkata kepada imam besar: 'Saya bercakap secara terbuka kepada dunia, dan secara rahsia, saya telah berkata apa-apa' (John 18:20).Isa meramalkan, 'kerana ia berada di zaman Nuh hybreeding terkutuk ini akan berulang di hari-hari saya' parousia 'atau Coming' (Matius 24:37-41). Kristus parousia bermula pada tahun 1963 dengan Al-Quran yang diturunkan kepada Tujuh Kuncian yang membawa kepada-Nya kembali ke bumi dalam bentuk Word. Dan kami telah miscegenation antara Timur dan Barat pada skala yang tidak pernah dilihat sejak air bah. Berbilang kaum yang bertudung kerana apa yang euphemistically dipanggil 'kepelbagaian budaya'. Dan percampuran agama.
Untuk dua puluh abad 'orang-orang Yahudi' tidak pernah berhenti untuk mengulangi penolakan mereka terhadap Isa. Dengan intensiti pekat, mereka telah bengkok dirinya sendiri untuk tugas menyerang Gereja, yang Beliau mengasaskan, dan di mana Dia hidup. Maksud ini, dan penganiayaan mereka asli Israel telah mengikat mereka bersama-sama: ke simpulan yang degil, asing yang enggan dibubarkan ke dalam mana-mana masyarakat.
Melalui satu warren arnab kongsi gelap, sempadan lama telah rosak dan kita lihat konspirasi terbuka yang disediakan oleh Fabian Sosialis HG Wells, berubah di sisi kita. Musuh-musuh yang pertama dan kedua Adam berada di belakang semua ini, dan bukannya 'Tuhan yang dipilih', mereka yang terkutuk-Nya! Iblis menggunakan mereka untuk bekerja maksud'Dicuri air manis, dan roti yang dimakan dalam rahsia menyenangkan'. Sombong gila hormat 'ilmu rahsia' yang beliau berharap untuk mengajar suami yang tidak berdosa itu menyebabkan Hawa untuk tersandung dan jatuh dari rahmat. Hawa telah memperoleh persetubuhan tetapi dengan ia datang kematian. Wahyu benar Spiritual (atau keimanan) dari Tuhan Kehidupan dan keamanan. Tuhan sedang cuba untuk mendedahkan rahsia-Nya melalui iman intim, bukan pembelajaran kedua-tangan. Nabi Malachi 4:5-6 dan Wahyu 10:07 'selesai misteri Tuhan' pada tahun 1963. Saluran Tuhan wahyu ini kementerian nubuatan di mana Kristus mendedahkan Tujuh Kuncian. Beliau tidak cuba untuk menyembunyikan, tetapi terungkap misteri-Nya bagi sesiapa yang akan. Adakah ia perkara jika terdapat rahsia dan kongsi gelap? Adakah terdapat apa-apa jua yang salah dengan menjadi ahli masyarakat yang rahsia?
Apabila ditanya soalan-soalan itu dengan orang-orang yang tergolong dalam masyarakat yang rahsia kerap menafikan keahlian mereka. Apabila motif untuk kepunyaan diminta, ia berkata, bahawa tujuan mereka dalam menyertai adalah untuk persaudaraan dan sambungan; dan yang lebih besar kongsi gelap, sambungan. Walau bagaimanapun, dalam kes masyarakat rahsia seperti Skull dan Tulang Yale., Kita tidak mempunyai keahlian yang besar. Ia adalah kuasa yang menarik salah satu untuk Tulang. Kongsi gelap yang sering 'menentukan kedalaman perubahan yang berlaku di permukaan' (Arthur Edward Waite, disebut harga oleh A. Ralph Epperson, Tangan ghaib (1985) ms 126).
William Edward Smith mencadangkan: 'Apa-apa sahaja yang baik, tidak harus dirahsiakan; dan rahsia apa-apa jua yang disimpan tidak mendapat faedah sama ada ia baik atau buruk, kerana ia cenderung untuk melanggar Perlembagaan kita dan penubuhan kuasa sewenang-wenangnya' (dalam agama Kristian dan Masyarakat Rahsia (1936) 25; John 03:19).
Amerika telah lama diadakan untuk melihat bahawa perkara-perkara yang perlu dilakukan dalam pandangan awam. Idea kerajaan rahsia, apabila tidak diketahui kepada rakyat Amerika, adalah dikutuk. Namun, ada sejarah yang sangat panjang perkara-perkara yang menjadi rahsia - termasuk konvensyen yang menubuhkan Perlembagaan Amerika Syarikat.


Terdapat juga sedikit diketahui sejarah yang merangkumi konsep undang-undang tidak bertulis dan tradisi lisan dengan bai'ah yang dibuat kepada pihak atasan dan tidak diketahui tuan. Bentuk Babilon yang tersembunyi, kuasa semua pervading telah diguna pakai oleh orang-orang Yahudi Talmud dan kemudiannya diterapkan sebagai 'teologi Kristian' oleh sistem Roman Katolik mereka daripada penyembahan palsu. Mereka yang bertemu di pertemuan peribadi rahsia nampaknya tidak gemar untuk perlembagaan bertulis yang paling utama, bahawa tiap-tiap warganegara yang mampu membaca dan mengetahui. Kongsi gelap biasanya berdasarkan hierarki takut diketahui, dengan keahlian rahsia, mesyuarat dan sumpah, tuntutan persaudaraan dan atasan yang tidak diketahui.
Majlis Perhubungan Luar Negeri, Bilderbergers, Lembaga Rizab Persekutuan, dan Suruhanjaya Trilateral semua bertemu secara rahsia. Walau bagaimanapun, senarai keahlian boleh didapati bagi setiap kumpulan-kumpulan ini kecuali yang Bildebergers.

Mungkin salah satu daripada kisah-kisah yang terawal yang kita telah belajar tentang orang-orang Greek dan Trojan Horse mereka. Apabila dinding Troy didapati terlalu kuat untuk melanggar, orang-orang Yunani membina sebuah Kuda kayu yang tinggi dan meninggalkan ia di luar bandar. Bergembira pada melihat orang-orang Yunani bertolak, Trojan membuka pintu pagar mereka dan membiarkan kuda itu datang. Mereka meraikan dan tidur. Di tengah-tengah malam orang-orang Yunani datang dari perut kuda, dibuka pintu-pintu dan mengambil kota. Prinsip berjaga-jaga dan serangan mengejut! Orang-orang yang lebih lemah atau ingin mempunyai lebih rendah mangsa serangan tanpa amaran, sebagai kucing menyelinap kepada mangsa yang mungkin sebaliknya melanggar batas mereka.

Sparta kuno membina mesin ketenteraan yang mampu bukan sahaja pemberontakan menekan - tetapi yg menjepit mereka di putik '(Michael Cheilik, Sejarah Purba 1969). Lima majistret, overseers, atau ephori dipilih setiap tahun (Ward, ms 103). Ephori lima pemerintahan kuku besi yang rahsia atau hakim-hakim tertinggi sistem yang dicipta oleh Chilon, seorang lelaki yang bijaksana Greece. Mereka melatih beberapa orang anak muda sebagai pembunuh upahan, dan mengarahkan mereka untuk bersedia pada minit mana-mana dengan pisau untuk menghentikan helots (orang-orang Yunani diperhambakan) dan penjual daging mereka dalam jumlah yang mencukupi untuk mengekalkan tenaga buruh jadual yang dijadualkan pada majlis-majlis politik mereka. 'Ephori mempunyai kuasa terbatas' (Osborne Ward, II hina Purba (1910), ms 95).


Salah satu fungsi daripada ephori adalah untuk melihat bahawa ambuscades telah dijalankan (Ward, halaman 104). 'Ambuscades telah dicapai pada saat-saat damai profoundest dan apabila mangsa-mangsa yang tidak bersalah produktif' (Ward, ms 102). 'Ephori telah menetapkan bahawa beberapa orang anak muda bangsawan lengan diri mereka sendiri dengan pisau dan diam-diam menyelinap ke gunung dan hutan dengan buntil peruntukan. Mereka dipanggil bersama oleh gabenor. Yang beramal soleh; yang tanpa senjata atau apa-apa cara pertahanan, kemudian letakkan di atas oleh pembunuh '(Ward, halaman 104).
Plutarch menulis: gabenor belia mengarahkan shrewdest daripada mereka dari semasa ke semasa untuk menyuraikan diri mereka di negara ini, dengan syarat hanya dengan pisau dan beberapa peruntukan yang perlu. Dalam masa hari mereka bersembunyi dan berehat di tempat-tempat yang paling swasta mereka dapat mencari, tetapi pada waktu malam mereka sallied keluar ke jalan raya dan membunuh semua Helots mereka dapat bertemu dengan. Bahkan, kadang-kadang oleh hari, mereka jatuh ke atas mereka dalam bidang-bidang dan membunuh ablest dan kuat daripada mereka (Ward, ms 105).
Periander menasihatkan Thrasybulus untuk memotong bahagian atas telinga tertinggi jagung. (Politik Aristotle dan puisi 146, yang diterjemahkan oleh Benjamin Jowett dan Thomas Twining (1952), Book 5, X).
'Ephors bersenjata Sparta muda tertentu sebagai polis khas dan rahsia (krypteia) yang diberi kuasa untuk mengintip kepada manusia dan membunuh Helots mengikut budi bicara mereka' (Durant pada 80). Jika anda membaca kedua-dua Buku-buku Maccabees, anda akan menemui yang Sparta benar-benar. Mereka tidak Greek, tetapi orang-orang Yahudi.
Helots telah intipan ke atas sepanjang masa. Pada sela masa yang paling cemerlang daripada Helots terbunuh 'sebagai satu cara untuk mengurangkan kepimpinan sebelum ia boleh menganjurkan pemberontakan' (Milton Meltzer pada 87).* Plutarch menyebut bahawa nombor-nombor yang kadang-kadang besar hamba telah terpedaya dengan rayuan perayaan atau memburu dan apabila berkumpul untuk tempat yang mudah telah jatuh ke atas dan dibunuh oleh beratus-ratus untuk menyingkirkan unsur berbahaya (Osbrone Ward, I hina Purba (1910) ms 86). Thucydides yang disebut jemputan yang dibuat kepada Helots untuk memilih mereka yang paling terkenal dengan kebebasan 'kerana ia dianggap bahawa yang pertama untuk menuntut kebebasan mereka akan menjadi yang paling bersemangat tinggi dan yang paling sesuai untuk memberontak. Sebanyak 2000 telah dipilih dengan sewajarnya, yang dinobatkan sebagai diri mereka sendiri dan pergi di sekitar kuil-kuil, bergembira dalam suasana kebebasan yang baru mereka. Orang Sparta, walau bagaimanapun, sejurus selepas jauh dengan mereka, dan tiada siapa pernah tahu bagaimana setiap seorang daripada mereka terkorban '(Durant).
'Thucydides kepada masa semasa perang Peloponnesian apabila terdapat tiada lagi askar diberikan dari kalangan orang Sparta, Perioeci atau diiktiraf rakyat. Merekrut kemudiannya dilakukan dari kelas yang lebih ramai bekerja. Beribu-ribu bala dan digerudi ke dalam tentera. Mereka gallantly melahirkan senjata cahaya dan telah menang. Lebih 2,000 membuktikan worthiest kebebasan.Ini adalah enfranchised dan mara ke sebuah kuil atau medan bagi upacara mengangkat sumpah kebebasan. Sebaliknya mereka telah dibunuh. Ephori dibuat akuan rahsia perang dan bersenjata anak-anak muda dengan pisau. Semua hilang selama-lamanya '(Ward, ms 105-108).
'Perintah bangsawan Arab Kuno Tempat Suci Mystic juga mempunyai tuntutan untuk sambungan yang luar biasa, seperti Jesuit, peristiwa-peristiwa dunia. Malah, beberapa tokoh-tokoh utama yang dikaitkan dengan Perintah termasuk Sir Francis Bacon (1561-1626), Baruch Spinoza (1632-1677), Frederick Agung (1712-1786), Gabriel Riqueti Mirabeau (1749-1791), Immanuel Kant (1724-1804), Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832), Giuseppe Garibaldi (1807-1882) dan juga Franklin D. Roosevelt (1882-1945) 'Ijazah Ketiga Puluh Ketiga Mason (Michael Howard, Konspirasi Occult (1989 ) ms 93).

'Kepada keadaan abnegation, Yang hendaklah dalam semua perkara yang menjadikan mereka alat sanggup Secara ringkas, mengurangkan mereka kepada satu set bodoh' (Jesuit Sambil berkata, disebut harga oleh Charles William Heckethorn, Vol I, Kongsi Gelap (1965), p.. 285).
Pada tahun 1534, Society of Jesus (Jesuit) telah diasaskan oleh Ignatius Loyola (1491-1556) (a Marrano) dan lima syarikat-syarikat bersekutu '(James Trager, Kronologi Rakyat (1979) ms 176).
'Pada abad ke-16, pengakuan menjadi kewajipan agama yang dikehendaki tekun diperhatikan' (Edmond Paris, Sejarah Rahsia Jesuit (1975) ms 63). 'Melalui pengakuan dosa di gereja Jesuit mendapat pengaruh politik yang berkekalan (ibid, ms 34).
'Raja Ferdinand telah dikuasai oleh penerima pengakuan dosa Jesuit' (ibid ms 36). 'Dua senjata utama yang digunakan oleh perintah Loyola adalah: 1) confessors daripada mereka yang kuat dan orang-orang di tempat-tempat yang tinggi dan 2) untuk menjadi pendidik anak-anak mereka' (ibid ms 27).
'Dari awal perintah itu telah bersedia untuk merawat berdosa dengan perlahan. Ampun luput ke dalam kelalaian '(ibid ms 63). 'Pepatah ini digunakan bahawa' akhirnya mewajarkan''bermaksud (ibid mukasurat 32).
'Professi membentuk gred keempat dan tertinggi Perintah Jesuit; mereka sahaja telah dimulakan ke dalam semua rahsia Perintah' (Charles William Hackethorn, I Pertubuhan Rahsia (1965) ms. 286). 'Sumpah negeri Jesuit: Dalam nama Kristus yang disalibkan, saya bersumpah meletup bon yang lagi bersatu saya kepada bapa, ibu, abang, adik-beradik, hubungan, rakan-rakan; kepada raja, majistret, dan mana-mana pihak berkuasa lain yang saya boleh pernah mengangkat sumpah kesetiaan, ketaatan, terima kasih, atau perkhidmatan. Saya meninggalkan.. . tempat kelahiran saya, selepas ini wujud dalam bidang lain. Saya bersumpah untuk mendedahkan kepada superior baru saya, yang saya keinginan untuk tahu, apa yang saya telah lakukan, berfikir, membaca, belajar, atau ditemui, dan untuk memerhati dan melihat segala yang datang di bawah notis saya. Saya bersumpah untuk menghasilkan diri sehingga pegawai atasan saya, seolah-olah saya adalah mayat, nyawanya dan akan. Saya akhirnya bersumpah untuk melarikan diri mengikut hawa nafsu, dan untuk mendedahkan semua saya berjaya dalam menemui, dan sedar bahawa mencerahkan tidak lebih pesat dan bersedia daripada pisau untuk sampai kepada saya di mana-mana saya boleh melarikan diri '(ibid ms 287-288).
'Jesuit pembunuhan raja zalim yang secara terbuka menyokong bila-bila masa yang kejam itu terhadap mereka' (ibid ms 289). 'The Book of Secreta rock yang terkandung Arahan Secret Society Isa' (ibid ms 289). "Pada masa penubuhan kumpulan Jesuit, Jerman 'telah benar-benar jatuh jauh dari Popery.. ''(Theodor Friesinger, Jesuit: Sejarah Lengkap Prosiding mereka Terbuka dan Rahsia dari Yayasan Perintah Masa Kini (1892), ms 211).
'Francis Bacon Rosicrucian satu memulakan' (Tekan Anak Anak H. Webster, Kongsi Gelap dan Pergerakan Subversif (1924) ms 97). 'Malah, beliau mengasaskan perintah Rose Croix di England' (Lady Queenborough, ms 153). Bukunya, The New Atlantis, telah diterbitkan setahun selepas kematiannya dalam 1627 '(Howard, ms 74). 'Dalam Atlantis Baru beliau merujuk kepada penjaga tradisi rahsia bahawa Musa oleh cabala rahsia hukum undang-undang-Bensalem.. . ' (Webster, ms 119). '(Bensalem adalah pulau fiksyen Bacon). Beliau digubal satu sistem falsafah '(JN Larned III, Larneds Sejarah Dunia (1914) ms 651).
'Bacon dipengaruhi pendidik Amerika seperti John Dewey. Beliau Utopia yang mewujudkan satu pelan tindakan untuk Usia Emas. Sebagai Canselor England, beliau memujuk Raja James mengeluarkan piagam untuk tanah jajahan Inggeris di Dunia Baru '(Howard, ms 76). 'Unsur kerahsiaan adalah relevan dalam dunia wang'. Francis Bacon pernah berkata: "Jika wang tidak hamba engkau, ia akan menjadi tuan-Mu '.
Hubungan yang rapat antara bank-bank negara dan hutang kerajaan sejarah telah dirahsiakan kerana ia adalah perkiraan yang pada asasnya tidak bermoral tamak dan kemudahan bersama: 'Satu sistem perbankan yang berkait rapat dengan pinjaman awam dan dengan apa yang hampir fungsi yang tertua dan paling dgn penuh berhati-hati negeri ini, isu wang, yang kerajaan jarang mampu untuk meninggalkan ia sama sekali tidak berlesen dan tidak terkawal '(Sir John Clapham, Bank of England 2 (1945); 34 LQ Review (1918)' Kerajaan negeri tidak lama lagi mendapati bahawa perniagaan adalah salah satu aku janji yang bank akan membiayai bagi keistimewaan yang ia akan memberi.

Jangka yang sedia ada dan yg memperkekalkan diri imun cukai kumpulan internationalist dan transnasional yang menggunakan hadapan dengan antara penguncian kumpulan korporat dan atau persaudaraan individu, yang mana keahlian adalah sama ada rahsia atau semi-rahsia, dengan pemilikan saham yang tidak didedahkan, telah merampas kedaulatan pinjaman kerajaan-kerajaan kebangsaan (yang berkhidmat pemberi pinjaman mereka). Ia termasuk sebahagian besarnya unrevealed penyumbang kempen lagi dilaporkan yang juga mengawal media dan akhbar, semua parti-parti politik utama dan menentukan pelantikan presiden. Ia tidak suka pengeluaran langsung wang oleh pegawai-pegawai yang dipilih dan melalui penciptaan sistem bank milik persendirian dan dikawal pusat memegang semua emas di dunia dan semua kertas kerja pinjaman dan gadai janji. Perniagaan dijalankan dalam mesyuarat rahsia yang akan menentukan masa depan ekonomi negara dan masa pengembangan (melalui pinjaman) atau penguncupan (melalui dasar wang yang ketat - sebarang pinjaman).
Ia menjalankan 1 monopoli eksklusif pengeluaran wang yang dicipta daripada udara nipis dan dikeluarkan semata-mata sebagai hutang, adakah tidak mencipta wang untuk membayar balik faedah tetapi hidup off hutang negara kekal yang mengambil pendapatan masa depan, yang, di bawah undang-undang antarabangsa tidak boleh menjadi ditolak malah oleh 1 revolusi dalaman. Sekurang-kurangnya untuk orang lain, cenderung untuk menjadi pro-birokrasi, kawalan pro-abortion/population, pendidikan pro-kerajaan, anti-keluarga, anti-nasionalis, anti-pewarisan, harta anti-swasta, dan anti-Isa Al-Masih. Kumpulan ini boleh menuntut hak istimewa, dan juga kuasa tentera, untuk memungut hutang negara. Ia merancang untuk segera mencapai perlucutan senjata global (daripada kedua-dua orang awam dan negara-negara) dan mempunyai monopoli ke atas daya (termasuk senjata nuklear). Ia mempunyai keistimewaan pendapatan terjamin untaxable dikuatkuasakan oleh lien ke atas semua harta awam dan peribadi dan dipungut dengan menggunakan kekerasan memaksa struktur sukar kerajaan yang berlainan.
Apabila ahli-ahli politik Whig mengemukakan pelan saudagar Parlimen Bahasa Inggeris dalam 1691, ia termasuk komponen-komponen berikut:
1) nama-nama mereka yang telah meminjamkan wang kepada kerajaan dalam tujuh puluh tahun yang lalu untuk kekal rahsia,
2) ahli-ahli piagam Bank of England akan diberi hak kekal untuk melantik Pengarah,
3) Bank akan membuat pinjaman kepada nilai Sepuluh Pounds untuk Pound setiap deposit dalam bilik kebal melalui mata wang kertas,
4) Bank akan dibenarkan untuk menyatukan hutang negara dan bayaran yang selamat amaun yang kena dibayar melalui cukai langsung atau levi kepada manusia sehingga hutang sepenuhnya dilepaskan,
5) bahawa tiada Bank lain akan menjadi ejen bagi perbendaharaan perlembagaan England, dan
6) bahawa Bank tidak akan diperbadankan atau disewakan kecuali dengan kelulusan atau penyertaan Bank of England. (F. Fred Kirkland Paul L. Burton, Penipuan Kreatif (1976) ms 25).


Grand Lodge pertama Freemasonry adalah diasaskan di England pada tahun 1717 - 23 tahun selepas penubuhan Bank of England yang mempunyai mahkamah rahsia pengarah. Penciptaan menyerahkan ini adalah peristiwa penting dalam transformasi apa yang kesatuan perdagangan ke dalam masyarakat rahsia. Keluarga Rothschild menjadi bersekutu dengan Freemasonry pada lewat 1700-an. By bekerjasama dengan kongsi gelap mereka mampu untuk mengembangkan operasi perbankan mereka dari Jerman, rangkaian kenalan politik Freemasonry, yang telah ditubuhkan di seluruh benua. Freemasonry, di sisi lain, memerlukan wang untuk membiayai usaha-usaha untuk membina New World Order, dan Rothschilds akan dapat menyediakan dana itu.
Prosiding Konvensyen Anti-Masonic AS (1830 ms 33), mengisytiharkan Freemasonry telah dimulakan, 'to dupe mudah untuk manfaat licik'. Freemason yang gigih memberi tumpuan kepada mengekalkan kerahsiaan dan akan membalas dendam terhadap orang-orang yang melanggar sumpah-sumpah mereka melampaui batas terhadap Mason saudara. Legenda Hiram Abiff, angka Kristus Masonic, menerangkan bagaimana Hiram dibunuh pada masa yang sama menyimpan rahsia Masonic. Freemason abangnya membunuh penyerang Hiram dan dibesarkan Hiram dari kubur. Freemason digalakkan untuk model sendiri selepas Hiram dan memegang rahsia Masonic mereka. Jika mereka kekal setia kepada sumpah-sumpah mereka,seperti Hiram, mereka harus menjangkakan akan menuntut bela bagi serangan seperti itu dan ganjaran untuk kesetiaan mereka kepada persaudaraan. Walaupun kes-kes yang wujud mencadangkan pembunuhan lawan Freemasonry, ritual Masonik menyatakan bahawa 'penalti yang lebih berkesan bagi melakukan apa-apa yang memualkan untuk Masonry akan dipulaukan oleh seluruh Ikhwan, penalti yang mencukupi untuk membawa seorang lelaki yang rugi, lebih pasti supaya Freemasonry telah berkembang ke dalam profesion setiap dan tiap-tiap cawangan masyarakat '(Stephan Knight, Ikhwan (1984) ms 31).

Seperti masyarakat lain rahsia, Freemason telah bertulis perlembagaan mereka sendiri. Dalam petisyen upacara Scotland untuk kemasukan ke dalam misteri-misteri, nombor soalan 26 bertanya: 'Adakah anda menjanjikan, ke atas maruah anda, untuk mematuhi ketat dan dikawal oleh Perlembagaan dan Undang-Undang Lodge Grand Texas dan oleh Undang-Undang-Undang ini Lodge? ' Nombor soalan 29 bertanya: "Adakah anda serius mengisytiharkan, ke atas maruah anda, yang anda riang akan mematuhi kelaziman yang ditubuhkan kuno dan adat resam Masonry? '
Edmona Ronayue menyifatkan keperluan kepatuhan kepada semua undang-undang dan fatwa: Pertama, calon itu dibuat untuk bersumpah ketaatan kekal kepada semua undang-undang dan fatwa Masonic, dan tanpa pengetahuan yang sedikit daripada mana-mana satu daripada mereka, maka undang-undang bersikap memerintah tidak termasuk nama Kristus dikemukakan untuk penerimaan, dan akhir sekali, dalam harmonis dengan keperluan kewajipan Masonic, ketaatan buta yang tersirat yang tidak berbelah bahagi kepada undang-undang ini meminta kepada beliau sama ada betul atau salah '(Carpet Master (1879).

"Ia adalah lebih mendakwa bahawa: ajaran Freemasonry... terus ini: Taatlah kamu kepada Masonic undang-undang, dan hidup '(Wah CG Finney, Watak, Tuntutan dan bekerja Amali Freemasonry (1869) p.2130.

'Ia telah berkata: Sesungguhnya orang-orang yang lebih-satu Perlembagaan kerajaan Amerika Syarikat (AS) dengan menyertai kongsi gelap dan mengambil sumpah kehakiman mereka untuk menegakkan rahsia ahli-ahli mereka setakat yang mereka dapat apabila reka bentuk dan konflik maksud dengan Perlembagaan dan undang-undang kita harus dianggap sebagai pengkhianat kerajaan dan dilucutkan francais mereka sebagai rakyat '(William Edward Smith, agama Kristian dan Masyarakat Rahsia, (1936) 25).

Walaupun tidak secara terang-terangan digalakkan untuk mengambil bahagian dalam aktiviti jenayah, Freemason telah bersumpah untuk melindungi Freemason saudara mereka, mereka perlu melibatkan diri dalam kelakuan yang tidak bermoral atau jenayah. Royal Arch Mason bersumpah, saya akan menolong dan membantu seorang teman Royal Arch Mason, apabila terlibat dalam apa-apa kesulitan, dan menyokong menyebabkan beliau, setakat ini untuk mengeluarkan beliau dari yang sama, jika dalam kuasa saya, sama ada dia betul atau salah ... Rahsia Seorang sahabat Diraja Arch Mason, memberi saya yang bertanggungjawab seperti itu, dan saya tahu dia akan apa-apa, hendaklah kekal sebagai selamat dan dicabul, payudara saya sendiri, pembunuhan dan pengkhianatan tidak terkecuali, dan lain-lain '(Alamat Konvensyen Anti-AS Masonic (1830) h. 9).
Jika kita percaya bahawa pengkritik awal abad ke-19 Freemasonry, bagaimana kita akan menikmati Freemason untuk bertindak balas terhadap konspirasi pembunuhan Kennedy melibatkan Freemason saudara? Kebanyakan Freemason mungkin tidak pernah sedar konspirasi dan boleh bertindak balas mengikut perasaan masing-masing. Jika mereka sedar pautan Masonik, Royal Arch Freemason akan terikat dengan sumpah-sumpah mereka untuk mengekalkan rahsia saudara-saudara mereka, pembunuhan dan pengkhianatan tidak dikecualikan 'dan memberi amaran kepada saudara-saudara mereka daripada ancaman mana-mana pendedahan. Royal Arch Freemason boleh diharapkan untuk mempertahankan Freemason saudara mereka dan menyokong mana-mana perlindungan konspirasi. Royal Arch Freemason akan menggunakan semua alat-alat yang ada pada mereka untuk melemahkan kuasa, mengelirukan dan mencemarkan nama baik sesiapa untuk mencabar cerita mereka. Berjuta-juta Freemason Amerika semua pangkat boleh dipanggil, seperti yang diperlukan dan dengan beberapa soalan, diam-diam berusaha untuk menghapuskan apa-apa ancaman kepada pembunuh upahan, dan kawalan kerajaan. Orang-orang Freemason yang dipanggil untuk membantu akan menyimpan rahsia Masonic mereka dan boleh mengharapkan untuk diberi ganjaran untuk kesetiaan mereka kepada Freemason. Mana-mana Freemason yang melanggar berbisik Masonic mereka akan mengundang kemurkaan persaudaraan.

3 comments:

  1. THE RELIGI BROTHERHOOD ILLUMINATI Berita baik kepada orang awam Ia adalah fakta yang terkenal bahawa batu percuma / ILLUMINATI terdiri daripada Multi Millionaires, Billionaires yang
    mempunyai pengaruh besar mengenai hal-hal yang paling global, termasuk perancangan New World Order. Ramai pemimpin dunia, Presiden, Perdana Menteri, royalti dan eksekutif kanan syarikat Fortune 500 utama adalah ahli batu percuma. Sekarang, buat pertama kalinya dalam sejarah kita membuka pintunya kepada orang ramai.
    Jika anda ingin Sertai batu percuma, untuk keahlian hubungi kami di sini di illuminatibrotherhood1987@gmail.com

    ReplyDelete
  2. THE RELIGI BROTHERHOOD ILLUMINATI Berita baik kepada orang awam Ia adalah fakta yang terkenal bahawa batu percuma / ILLUMINATI terdiri daripada Multi Millionaires, Billionaires yang
    mempunyai pengaruh besar mengenai hal-hal yang paling global, termasuk perancangan New World Order. Ramai pemimpin dunia, Presiden, Perdana Menteri, royalti dan eksekutif kanan syarikat Fortune 500 utama adalah ahli batu percuma. Sekarang, buat pertama kalinya dalam sejarah kita membuka pintunya kepada orang ramai.
    Jika anda ingin Sertai batu percuma, untuk keahlian hubungi kami di sini di illuminatibrotherhood1987@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Cara mudah untuk menyertai persaudaraan Illuminati di dunia. Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau seorang artis, Ahli-ahli politik dan anda ingin menjadi besar, kuat dan terkenal di dunia, bergabung dengan kami untuk menjadi salah satu ahli rasmi kami hari ini. Anda akan diberikan peluang yang ideal untuk melawat illuminati dan wakilnya selepas Pendaftaran selesai oleh anda, tidak ada korban atau kehidupan manusia yang diperlukan, persaudaraan Illuminati membawa kekayaan dan terkenal dalam kehidupan, anda mempunyai akses penuh untuk membasmi kemiskinan daripada kehidupan anda sekarang. hanya ahli yang dimulakan ke dalam gereja illuminati mempunyai kuasa untuk membawa mana-mana ahli ke gereja, jadi sebelum anda menghubungi mana-mana badan anda mesti dihubungkan oleh siapa sudah menjadi ahli, Sertai kami hari ini dan merealisasikan impian anda. kami juga membantu ahli kami dalam perlindungan ubat yang mendorong Whatapps +16083529056 E-mel: richymoore382@gmail.com

    ReplyDelete

Translate's version